Blottad

Vilket kaos, jag känner mig helt blottad. I tisdag när jag kom hemcyklandes efter träningen ser jag att det står två män inne i min lägenhet, Oh shit... har jag verkligen glömt låsa dörren??? Rycker upp dörren och på golvet ligger två män i blåställ och meckar med mitt element.
.
"-Öööh, hej? Vilka är ni och vad gör ni?" "-Vi fixar ditt element som läcker, vi ringde dig om det för en månad sedan..." "-Fan heller, det måste varit till förstahandshyraren ni ringt då."
.
(Jenni, jag vet att du har mycket att tänka på just nu men för fan det låg trosor i hallen som de typ stod på). Hela lägenheten va fylld med verktyg och helt stökig eftersom jag kom hem från Göteborg i söndags och inte hunnit packa upp. Traskar i alla fall in i lägenheten för att hämta bilnycklarna, på vägen plockar jag upp minst tre trosor o bh:ar och övrigt pinsamt skräp som jag enligt planerna skulle städat undan den dagen. Så jävla pinsamt, jag bara dog!
.
"-Jaha, ni låser efter er va?" "-Jajjemän, jogga lugnt." Jogga lugnt! Det är allt de säger, jag verkligen hör hur de skrattar åt mig när jag moloken går därifrån. De håller på därinne hur länge som helst... Dagen slutar med att jag får åka upp till maxi, köpa frukost, äta hos pappa och duscha hos mormor. Sen hem och byta kläder till jobbet, en hel jäkla dag till spillo. Så förbannad!
.
Två dagar senare händer det igen, nu står dörren på vid gavel. Fortfarande pinsamt stökigt och ett berg med godispapper på bordet efter en dålig kväll och nu ligger det en vitklädd man (omväxling förnöjer, undrar vad de har för kläder nästa gång) och spacklar min vägg. "-Hej är ni här igen??" "-Japp, vi kommer nästa vecka med." "-Jaha, då hinner jag städa i alla fall, vad trevligt." Jag säger som Maria Montazami, Jag känner mig helt exposed!

Kommentarer
Postat av: Becks

Haha! Nä, men stackare <3 INTE okej nånstans :(

2010-10-15 @ 15:29:21
URL: http://vildlycka.blogg.se/
Postat av: Marty

Hahah, hoho, hihih, hehe va roligt :D

2010-10-15 @ 16:44:06
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Paoww

IH HI- gapskratt på jogga lugnt!! bra där odd-sock! håll koll på dina socks!

2010-10-16 @ 17:58:19
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0