Radiobrus

Herregud, vad hände? Vart tog jag vägen? Vet inte, prioriterade andra kanske? Förlåt igen, jag har i alla fall blivit beordrad att blogga mer så mina kära långt borta vet vad som händer i mitt liv.
.
Just ikväll sitter jag i min lilla lya i min obäddade säng och lyssnar på Daft "effin" Punk medan jag tänker på min norrländske vän Alexander. Som gjort ett stort avtryck på mig sedan jag träffade honom, underlig människa som jag gillar skarpt! Han har på torsdag 14/10 klockan 18 btw premiär med sitt alldeles egna nya radioprogram på Kälmaahs 98,6 mhz (går att lyssna på http://radioshore.se Flash radio shore). Det måste ni göra, är inte jag hemma då har han lovat att skicka ett kassettband till mig.
.
Jag saknar kassettband förresten, det där bruset från plastfilmen och konsten att faktiskt vänta på den bra låten för det är för jobbigt att spola förbi de dåliga. Längtan och tålamod med andra ord, jag är gammal.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0