synden straffar sig

Great, det fullkomligt stinker brända popcorn i min lägenhet... så inte kul när man ska sova i det. Så är det när synden straffar sig, typ som när jag upptäckte att min jacka var full av chokladfläckar (thank you very much Simon S) ;) So, you had a bad day you think... Jag hade faktiskt en bad day tills jag åkte till jobbet och träffar underbaringarna såklart! Någon bulle, lite popcorn och en godisbit är väl okej på en bad day? En kvart i massagestolen jumbo gjorde också susen, så jäkla skönt! Nu avslutas kvällen med OTH (one tree hill). En ganska crapy serie egentligen men har man börjat kolla så går det ju inte sluta. Typ som med Kungarna av Tylösand, så jäkla dåligt program som man ändå måste verkligen måste se klart på. Det enda de gör är att supa, skrika, bajsa, bli feta och knulla. Såååååå äckliga! Så bortkastad tid också! Jaja, weep weep...

Kommentarer
Postat av: JeZ

Jag känner att jag är tvungen att ta min man i försvar här, hur kommer det sig egentligen att det är hans fel att du har chokladfläckar på jackan, va? va? va??? :P

2010-10-29 @ 12:33:21
URL: http://jessicalindh.webblogg.se/
Postat av: Liz-O

Hahaha syftade på att det va han som tog fram chokladen ;) på skämt

2010-10-29 @ 22:37:44
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0