nybakat och siktat

Igår hade jag en myseftermiddag ute i Bramstorp hos Jessica och Simon i deras nya hus. Åkte ut på eftermiddagen för att stanna ett par timmar var tanken, det slutade med att jag var hemma halv 12 på natta! Jessica som gått och blivit en liten husmor på gamla dar ( ;) ) hade bakat bröd och bjöd på té. Framåt kvällningen kom gubbarna Schultzberg hem när middagen stod på bordet. Hängde i deras ursnygga kök och spelade kort hela kvällen. Mycket trevligt må jag säga, lite youtubande blev det med med hundarna Nikki och Bella
Senare när mörkret intagit vår jord gav vi oss ut på vildsvinsjakt i bilen med världens största och ljusaste ficklampa som egentligen inte tillhör kategorin "fick"lampa då den var GIGANTISK! Spännande var det i alla fall, jag satt som en exalterad hare i baksätet när vi såg sju (!) bestar till vildsvin.... huh! Väl hemma somnade jag gott med nysmidda planer och kylan utanför dörren. Nu ska jag kika på Bonde söker fru och nana senare, väntar på ett samtal från Gabs med :) Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0