490 hg varmrökt rosmarinkryddad Lisa på hög tack, inte för tjocka skivor.

Jobbade hela långa dagen i delikatessen igår tillsammans med Albana och Elin :) Tycker vi hade det riktigt trevligt bland smörgåstårtor och skinkor. Ganska stressigt dock, men vi gjorde det bästa av situationen som alltid. Riktigt mör i ben och armar när man inte är van vid att skiva skinka i de där apparaterna, men det tar sig som flickan sa. Efter jobbet, ca halv nio drog Elin och jag ner till Harrys för att möta upp Kupan och Robs. Satt vid ett trevligt hörnbord och satsade All in i musikquizet som var riktigt trevligt! Hoppas jag kan vara med på det fler gånger, måste öva upp min artistkännedom först bara. Man kan ju en väldans massa låtar men är dålig på att komma ihåg vem som gjort låten och när den släpptes. Vi lyckades i alla fall skrapa ihop 19 poäng +2 mot ettan som hade 23 poäng + 1. Bra jobbat lag MAXI! Nu ska jag snart iväg till jobbet, sedan är det dags för middag och mys hos min fina Gabbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0