Dagen efter

Jag glömde min kamera hos Malin, attans! Alla bilder finns där och utan dem blir inte inlägget om gårdagens drinkbord komplett. Jag kan bara säga att det var en pärs att endast jobba 4 timmar idag efter att ha sovit två. Varvade ner dagen med en hockeymatch, vinst efter straffar så härligt! 5-4 mot Malmö, revansch! Slukade även en tjock grillad korv och ett surt band tillsammans med Malin, åkte sedan hem. La mig i soffan framför solsidan och gjorde sedan en helrenovering. Duschade, skrubbade mig, smörjde in mig, la en mudmask och filade naglarna. Nu känner ajg mig hel igen, det enda som fått sig en tjörn är levern (men det finns väl transplantationer?) För övrigt ber jag om ursäkt för onödiga telefonsamtal kl 4 i morse eller oförståeliga sms. Det var inte jag, det var skumpan. Men jag ångrar fortfarande inte vissa bekännelser... 101 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0