Helgen avklarad, vecka nästa

Så där ja, nu har man jobbat en helhelg. 11-21.15 lördag/söndag- me like! Fötterna värker litet och fingarna är lite rispiga av alla sedlar som strömmar igenom dem, men lika glad  för det är jag för i morgon drar jag och fröken Eidvåg till Malmö! Massa shopping inför helgen och INGROSSO i Stockholm den 19 mars! Sedan ska vi ju nästan på det bästa, hockey i Malmöarena. Malmö redhawks vs. Växjö Lakers.. Har varit där en gång i höstas med käre Gabs, han kommer förmodligen sitta jämte mig imorgon och flåsa ;) Längtar så! Nu måste jag packa vidare, får för Guds skull inte glömma våra vänner oskar, daniel, robyn och SHM! See you soon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0