It is on!

Godmorgon, jag kan knappt röra mig.... Äntligen! Äntligen är mina ben fyllda med runda blåmäken på de mest konstiga ställena och äntligen har jag utfärdat ett antal slag mot smalben på mina medspelare. Innebandyn är igång igen! Något av det roligaste jag vet :D Igår gick det riktigt bra faktiskt, i början i alla fall. Mot slutet gick det värre, eller om alla andra börjar komma igång då så jag blir sämre och sämre. Men men, kul är det trots den lilla "jäklar anama vilken tävlingsbrud jag blivit" kommer fram. Längtar till nästa måndag :)

Nu ser jag att det snöat ute! :D Ska ut på en liten promenad och sedan äta frukost tänkte jag, dra ut en runda i skogen på Chic med kanske? Om jag vågar, drömde att Simon von S och jag jagade älg igår med bilen. Vilket slutade att en galen älgko jagade oss runt runt på en åker, måste varit PMS? Jag vaknade i alla fall upp och var skiträdd! Måste fråga om det finns något som kallas älgsvävare. Typ en liten fågel som man kastar iväg som letar upp älgarna, eller i alla fall lockar fram dem.  Tvivlar på att detta är sant, men i drömmen lät det väldigt realistiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0