Last days of Februari

Jaddå, i fredags var det hemmamatch Lakers vs. Västerås vilka verkligen krossade oss! Kändes som hela vårt lag tagit helg och bara åkte runt där som massa Bambisar på hal is, vad hände där liksom?? Jag var verkligen fly förbannad på den matchen, så jäkla besviken och missnöjd med lagets insats. Men Soares fick ändå mitt hjärta att klappa lite extra, den mannen har armar tjejer! Mums!
Mös med lite sibyllamos och en styck person till BB, så dåligt program. Somnade ifrån det hur många gånger som helst... Vad är meningen med det? Knulla, ät, prata strunt och bete dig som en dum blondin?? Grattis.

Igår efter jobbade susade Malin och jag hem till henne och gjorde oss i iordning inför födelsedagsmiddagen för Emmy som är på besök ifrån Kalmar :) Blev superlycklig över att se henne, har verkligen saknat henne massor! Om ni undrar vilka det var som hade så trvligt igår på Båtsmanne var det vi supersnygga brudar nere i hörnet. Maten sen då, herregud så mätt ochgo jag blev efter den. En styck oxburgare med ciabatta och grillad brie och bacon med färskfriterade klyftpotatis och vitlökskräm. Så gottit! Vi päste ut från restaurangen allihopa sen, de andra drog hem till Sofia och jag åkte vidare för chokladfondue hemma hos Jessica och Batman. Två kelsjuka hundar var där också, en styck trött David trillade in vid senare tidpunkt. Somnade mätt och belåten i soffan med en stjärnhimmel över huvudet :)

Vaknade alldeles för tidigt och alldeles för kall idag, åkte till jobbet och har segat mig igenom hela dagen. Tristess blandat med stress, ingen bra combo. Över till gallerian för att utnyttja en exklusiv 50 % rabatt på Cubus jag fick i fredags för att ha hjälpt personalen där, hittade ingenting men upptäckte att min röv växt över helgen... Inte okej! Imorgon ska jag äta avokado och keso! Å därmed basta.
Dags att åka för att hämta mamsen i Drettinge, sen duscha och krypa ner under täcket med lenaste rösten i örat. Upp tidigt för jobb imorgon och sedan innebandy :D God natt sötnosar, har hittat kameran nu med så vänta bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0