Man on the run

Whaaaaa, va ute och gick en promenad tidigare på dagen i det härliga solskenet. Traskade runt inne i skogen med Spice Girls skränandes i öronen när jag ser något stort på fyra ben komma inne bland träden. "Jävlar en älg!" var min första tanke, när jag vant ögonen vid distansen var det bara en häst med ryttare som tur väl var. Hade jag mött en älg hade jag kissat på mig på riktigt, hade jag mött ett vildsvin hade jag dött på fläcken (hell, jag va ju sketnervös när jag såg några utanför bilen bara). Eller den gången jag cyklar hem från bussen och ser ett stort svin springa emot en björk och nästan slå omkull trädet. Då va jag rädd! Cyklade som en idiot hem och ringde in till grannen "Du kan ta dig ner till Sullys, där springer det runt ett stort jävla svin som jag vill ha till middag i helgen!" Biffen fixad!
Nu ikväll tog syster och jag en liten promenad för lite hederligt tjejsnack, bara en liten hare som skuttade så sött så. Nu ska vi färga lite fransar och lägga ansiktsmask och bara mysa. Imorgon får hästarna nya skor, äntligen! Min pålle har tappat sina så han har varit obrukbar. Men nu längtar jag så till söndag då jag ska ut på en härlig tur vare sig det regnar, snöar, blåser orkan eller haglar is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0