måndag

Nu ni, förändringens tid är här. Kan bli sjukt bra, men det håller jag mig för mig själv ett tag till att börja med ;) Love secrets. Not! Jag hatar hemligheter, det är verkligen det värsta. Jag är en sådan där typ, en typisk nyfiken-i-en-strut-typen som måste få veta till vilket pris som helst! Jessica har något som jag absolut måste komma hem till henne och fixa. Jag har mina aningar vad det kan vara, spännande men inte för min del :P Vi får se imorgon då jag ska hem till henne och fixa problemet. Lite god mat skulle hon bjuda på kommer jag ihåg, hon är bäst på pulvermos och korv! Vår paradrätt :)


Idag är det måndag för övrigt vilket innebär fem dagar tills något sött och fett får röra mina läppar igen, hemska tanke! Jag som är såååå godissugen, eller kaksugen är nog den rätta benämningen. Hörde ett rykte att någon i huset ska baka en sockerkaka ikväll, vad är det för idiot som bakar en sockerkaka en måndagskväll??? Pucko!
Nu ska jag i alla fall iväg och hämta Gabbe sedan ska vi spela innebandy, det var riktigt längesedan nu. Ska bli störtkul att svettas som ett as och springa som en idiot. Hörs ikväll babies <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0