Morning has broken

Hade jag inte glömt min kamera hos Malin i helgen hade jag fyllt minneskortet med alla vackra naturvyer jag beskådat denna underbara soliga morgon. Det finns inget bättre än att efter gosat färdigt i sängen klä på sig för att gå en lång runda i skogen med solen i ögonen och snön glittrandes! Lovin' it! Jag älskar landet! Jag är inte alls någon stadsmänniska har jag kommit fram till. Då och då är det kul, men det är ändå här jag hör hemma.

Mötte min gamla granne Sixten ute i skogen, oj vad tiden går fort för vissa... Vi stod och pratade en lång stund innan han säger: "Ja nu känner jag igen dig, jag trodde det var Susanne först men nu ser jag ju att det är du Karin!"
Hehe, nej men det är ju Lisa, säger jag då. Jag som satt i din hammock och åt glass hos dig på somrarna och lekte på din uppfart och sköt sönder din frus rabatter med mina enträgna fotbollsförsök.
"Är det Lisa?! Ja ni har då samma skratt allihopa!"

Kul att bli misstagen för sin snart 50-åriga morsa eller moster!
Dags för botox och lyftningar snart??

Kommentarer
Postat av: paul

ssssssssssssssssssssssssixten - still got it!

2011-02-24 @ 00:02:12
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0