Raspberry cupcakes for the future!

Egentligen hade jag planerat att ha en dag hemma idag och rensa lite bland lådor och hinna rida en tur på Chic samt gå en jättepromenad i solskenet. Men sen frågade Jessica om jag ville komma på dagen istället och umgås lite. Varför inte?? Susade in i min lilla röda lilla "ferrari-kärra" och så slog vi oss ner i köket. Lagade lite lunch och satt och smidde storslagna planer. Kan komma att bli så bra att jag bara inte vet vad! Hoppas hoppas hoppas allt går vägen :D Åkte och handlade lite, tankade även det lilla monstret för 640 spänn, måste verkligen sluta upp med att åka till stan varje dag... Lagade en middag till, till Simon (mannen vill ju ha maten på bordet efter ha arbetat hela dagen). Jag har alltid sagt att jag aldrig ska bli någon husmor, (det blir jag säkert inte heller för den delen) men jag tycker ändå det är lite mysigt att laga mat till andra. Idag lyckades vi till och med svänga ihop ett par halloncupcakes. Det ni! Riktigt lyckat alltihop, lunchen middagen och fikat.
Jag tror för övrigt att man gör allt med en undermedveten mening. Till exempel visste jag att jag eventuellt skulle bränna den första satsen vit choklad, därför köpte jag två. Så smart är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0