Stop and stare

Hade inte internet lagt av igår kväll hade jag uppdaterat, hade ett superbra bloggämne. Men nu har jag glömt det såklart, så är det alltid! Just nu sitter jag och surfar runt på nätet efter nya bågar. Är så trött på mina nuvarande glasögon så jag bara spyr! Vill ha ett par nya fräscha bågar som bara får mig att se totaly gorgeous ut!

Jobbet igår var helt underbart! Älskar onsdagar jämna veckor period 2, då jobbar jag och Åsa i kassan tillsammans :D Räcker jag tar en titt på den bruden sen börjar jag asgarva, vi har så jäkla kul! Sen att Anton står på andra sidan glaset gör det inte bättre, den mannen är en hoot!

Åsa och jag hade vår obligatoriska biljakt hem igår med, helt ofarligt vill jag tillägga. Vi kör inom hastighetsgränserna men på lite olagliga sätt kanske... Men endast när det bara är vi två på vägen såklart! Åsa älskar varningsblinkers "Sätt på varningsblinkers, hon älskar det! hon kommer dansa!" Hahaha, epic från i lördags! Höll på att krocka med ett råddjur också, riktigt nära! Men det var faktiskt på skogsvägen i en resonlig hastighet så skyll inte på oss!

Ska snart dra mig innåt stan för ett besök hos tandläkarn, wish me luck! Har aldrig haft några hål "peppar, peppar ta i trä" men efter all alkhol denna höst och några ciggaretter ser det inte ljust ut. Men jag litar på mitt avtal med tandtrollen, Gud förbjude att ni brutit det!!! :@ Hörs ikväll darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0