Vad gör vi? Nu kör vi!

Ikväll smäller det, drinkbord bokat på Grace 25 för att fira av Rasmus som nu lämnar oss för plugg i Linköping för en tid. Han kommer nog tillbaka säger min magkänsla mig :P Maxianer hittar alltid en anledning till att fira. Kan ju säga att alla är taggade till tusen idag! Sitter här nyduschad i min nya klänning från Malmö och väntar på min fina Åsa som kommer snart hoppas jag. Ska käka lite mat och göra oss ytterligare snyggare, om nu det går(?). Sen kör vi! Nu kom hon, hörs imorgon bloggen. Bilder kommer men uppladdningen krabbar som vanligt :( Puss!

Igår förresten bjöd Gabbe på middag som bara han kan under hockeymatchen Bofors (<3) vs. Lakers. Mys på det, en perfekt kväll. Hade det så trevligt så trevligt så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0