3-2

Efter jobbet: hem till Gabby för världens godaste mat evaaaah BURRITOS! Det är såååå fruktansvärt gott, nu ligger man bara här och päser med bristningar på magen och rapar luft. Hockey Lakers-Mora, förlorade som fan.... 3-2 så surt men Mora var faktiskt duktiga och vi shabblade bort en del mål.
.
Efter matchen traskade vi hemåt mig, slapp gå hem själv om natten denna gång. Jag fick något tillt i huvet, blev som sju år igen. Kastade mig i snön och kastade snöbollar på en inte lika road Gabbe. Han är fasen omöjlig att få omkull, believe me jag har försökt i alla dess lägen... ;) Han har kanske en blöt fläck på jackan själv var vart enda kroppsdel röd av köld och byxorna dyngsura men lika glad för det är jag men gladast var nog.... Gabbe!
.
Vi va rädda om oss Susanne, om du va orolig :P God natt, nu ska jag sova eller så kommer det nattgäster i natta, vem vet...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0