ache

Jag tror jag är allergisk mot något. Efter jag har ätit får jag enorm kramp i magen, mår illa och kallsvettas. Känns sådär fräscht... Eller är magen inte van att få ordentlig mat i sig. Gosh vad jag har låtit mig själv förfalla. Skäms faktiskt. Så äckligt! Har dock bättrat mig, eller ska göra det imorgon. Nyss åkte det ner några kex. Jag kan helt enkelt inte behärska mig. Fick ett ganska intressant förslag idag, lite sugen blir jag. Kanske inte är det ideala, men det är faktiskt inte alltid rätt att välja det man är van vid. Varför inte byta riktning? Kanske är man riktigt skitbra rent ut sagt på något annorlunda. Sugen på förändring. Något stort drastiskt eller bara kapa av allt hår kanske? Tål att tänka på, kan jag ju göra när jag tvättar om 7 timmar... suck. God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0