Bored to death

Skulle behöva hjälp med ny design här på bloggen, känner att det börjar bli lite gammalt nu. Mer glamour behövs! Börjar tycka det är kul att blogga just nu, dock händer det inte så mycket. Det skulle kunna göra det, men så fort jag är på G så mullrar ett svart moln in över mitt hjärta och all min energi bara trillar av mig.
Har avbokat samtliga träningspass i sista stund för det inte finns någon motivation att stiga ur sängen. Vill bara ligga kvar och stirra upp i taket. För tillfället går spotify nonstop, tack gode Gud för musiken. Det är en så stor del av mitt liv. Men just nu önskar jag att det hade varit tyst så jag hade hört vad det är meningen att jag ska göra. Känner att jag bara står still och stampar.
Nu vill jag faktiskt flytta tillbaka till skogen för att få återta min ridning. Är sugen på att köra hårda ridpass, så hårda som när man har en svettfläck i arslet. Alla som ridit på riktigt förstår vad jag menar. När det ångar om både häst och ryttare då man vet att man kommit nånstans med träningen. Kanske skaffar egen häst, transport och börjar tävla på allvar? Så sugen! Skaffar en bra tränare med! Snygga kläder, surfar runt lite på hooks.se just nu. Finns så mycket snyggt!
Eller bara hjälper det att umgås med folk, att ha något att göra. Hatar att sitta själv i sängen och stirra på TV:n eller datorn, så meningslös tid man bara kastar bort. Så kom igen nu! Jag vet att ni alla är i förhållanden eller samboskap men vore det inte trevligt att lämna den andra hälften för några timmar och bara ha en tjejkväll eller killkväll? För let's face it, hur kul är det att bara umgås med samma människa hela tiden? Ja jag fattar, det är det bästa!!

Kommentarer
Postat av: JouZ

Min kära Lisa!!! lovar att jag snart kommer och stirrar i taket tillsammans med dig. Eller så stirrar vi på något toalettgolv.. vad vet jag. ;)

2011-01-19 @ 16:39:42
Postat av: paul

assåå dude du får faktiskt komma hit jag har en hel stad åt dig. o ett helt hus själv en vecka i feb. kom kom kom!!!!

2011-01-19 @ 19:24:00
URL: http://unthinkthis.blogg.se/
Postat av: Marty

Kom hem till mig så ska vi laga kladdkaka klockan 3 på natten och sitta uppe och titta på Vänner! Sen så leker vi i dikena och åker pulka dagen efter :D

2011-01-19 @ 19:29:57
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Martyn

:) Låter som många bra ideér här, take a pick.

2011-01-19 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0