Harry P P P POTTER?

Miserabel dag i söndags, jag blev helt completely miserable... Spelade badminton mot Gabbe, fick kanske till en bra boll mot hans 311 styckna. Så orättvist, tydligen har jag dragit på mig en vinnarskalle också och blir otroligt sur när jag misslyckas. Surade därför och lät det gå ut över helt fel personer, förlåt <3

Som tur är räddade Beck mig från att äta upp mig själv i självömkan med att föreslå pizza och bio. Det var verkligen precis vad jag behövde! God pizza och mysigt snuskprat på Bella Lanterna för att sedan mumsa popcorn framför Harry Potters perfekta näsa. Filmen var väldigt bra, lättskrämd är man ju men klarade ut det. Perfekt skilldrat allt som händer i boken, är glad att de bestämt sig för att dela upp filmen i två delar. De hade aldrig lyckats göra något bra av hela den superba boken i en film. Nu lämnas inget åt slumpen och även de som inte läst de fantastiska böckerna förstår handlingen. Mycket nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0