I need some rest woman!

Hur nice är det inte att äntligen fått sova ut, hela tio timmar har jag avverkat i natt. Så skönt, inte sovit så här länge sen jag vet inte när... Idag blir det förhoppningsvis ett besök på gymmet annars vill jag bara mysa. Någon som är sugen?? Jag är ledig iaf :) Lite bio kanske, måste ju se Harry Potter!!!

Igår var det 75-årskalas för mormor, det var faktiskt över förväntan. Roligt, kan bero på att Mattias blev lite fuller och jag fick "hej jag är en sjuårig fnissig skolflicka-anfall", som vi skrattade! Soppa däremot hör inte hemma på fest, det hör hemma på härberget! Lite fest hos Robban senare på kvällen, trevligt där med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0