I'm amazing just the way I am

*
*
*
Den här låten är otroligt fin, inte min musikstil at all men texten hade verkligen varit som en dröm om det hade hänt mig. Någon som bara har ögon för mig och tycker jag är perfekt, även dåliga dagar. Ska det va så jädrans svårt att hitta? Ni är så lyckligt lottade ni som funnit den rätte, eller i alla fall den rätta för tillfället. Jag är i och för sig miljoner gånger tacksam för er alla underbara människor i mitt liv som gör min vardag till fest. Det är ju tur att det kan bli lite girl on girl-action too ;)
*
*
*
Ikväll hoppas jag på lite Banvaktsstugemys och plumpspelande. Spelade lite i söndags på släktmiddagen som övrigt är det tråkigaste jag vet. I alla fall med vissa... Plump kunde de inte med, dags för ett parti med proffsen kanske? Iväg till jobbet först och jobba lite, see yah bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0