Kårestad I love you, but you're bringing me down

Har några lustiga torra fläckar på mig, små runda centimeterstora röda blåsor som är supertorra och kliar lite granna. Har aldrig haft problem med eksem så varför ska man få det nu i denna ringa ålder? Ser helt spetälsk ut, inte så sexigt om jag får säga det... Mycket trist!
:
Mycket trist var också att bara åka hem igår efter jobbet för att äta en mäktigt god chokladkaka med polly på medans jag läste "Sushi för nybörjare" av Marian Keyes för säkert sjunde gången (så bra). Hade ju hoppats på vin denna lördag kväll, antar att jag kan hålla mig till nästa helg då vi kör avskedsdag för Jenny på jobbet. Boda Borg i Karlskrona står på schemat följt av käk alkohol och dansandes fester hela natta á la Maxistyle, bästa <3 Funderar även på att spexa till det lite på fredagen, så är det någon som är sugen på att hitta på något är det bara att hojta!
:
Nehe, dags att plocka in och organisera badrummet, hamra upp tavlorna på väggen igen och fylla garderoben. Hem ljuva hem. Senare blir det lång promenad i solen med dunk dunk i ljudintagshålen och hästen på släptåg, lite mys med mina små kissekatter också. Just det, eventuellt testa på tio-dans med Jessica ikväll, det kommer bli kul kul kul!

Kommentarer
Postat av: paul

awesome title maan. you should rewrite the song!

2011-01-30 @ 13:55:25
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0