Korkskalle

Vad tänker man med?
*
I morse tyckte jag det drog extra kallt i min lilla lägenhet, upptäcker att jag sovit med dörren på glänt. Har alltså inte stängt dörren, inte ens lite. Hur sjukt är inte det! Känns då extra tryggt att bo på markplan med egen ingång. Man I need someone to take care of me...
*
Det enda jag hade hemma till frukost var ägg, därför ställde jag mig för att grädda pannkakor. Öppnade kylskåpet och ser en liten tub chokladsås, varför inte lyxa till det lite med den sista sockerkälla jag har kvar? Mmm rinnande chokladsås över plättarna. Kommer på att Marty o pappa brukar värma chokladsåsen i micron för att få den extra flytande. Kanske kör den lite för länge, hör ett "POFF" och ser en mörk gegga rinna längs med microdörren. Great, jag har chokladsås i hela micron. Kladd!
*
Jag vet i alla fall vad jag ska göra idag, torka choklad och städa, rätta till mitt liv. Hur ska jag annars kunna leva ihop med någon?? ;) Puss
*

Kommentarer
Postat av: Paoww

MAJOR EXLPOSION!! JAG VILL HA DINA AMERICAN PANCAKES DUDE. M LÖNNSIPRIAP gaaaaaaaaaaaah

2011-01-18 @ 17:21:00
Postat av: Liz-O

Coming up man!

2011-01-18 @ 17:53:57
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0