Lakers i mitt hjärta <3

Vilken match! Första perioden bjöd på fem mål, första gjordes 1 min o 51 sek in i matchen. Ett annat gjordes när vi endast hade tre spelare mot Oskarshamns fem, vi är för bra! Mina absoluta favoritmål är det som en gång gjordes 11 sekunder in i första period och ett när the one and only no 12 Steve Saviano bara flög förbi alla och satte den så jäkla snyggt! Aaaaah gosh I love hockey. Matchen slutade med 7-1, där rök min Bomb jag hade tippat, inga pengar denna gång heller... Men vilken match! Skit i pengarna, det är jublet och gåshuden man får då adrenalinet pumpar ut i ådrorna när det blir mål! Min nya favorit spelade idag med, Björn Karlsson nr 3 så stilig så och ung med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0