Not again!

Jag har sagt det förut, men nu säger jag det igen. Jag har satt min fot för absolut verkligen sista gången på Oléo, aldrig mer (med betoning på aldrig). Blev en halvspontan utgång efter jobbet (21.15), förferre hos Robs med blodiga och sönderhackade fossingar (stackars Jannis fot) och massa nostalgimusik och barnprogram från 90-talet. Sedan biljakt ner till stan, LL och ett ganska värdelöst försök att komma in på Grace, sedan tyvärr vidare mot Oléo som släpper in vilka drägg som helst. Kupan stod i dörren när vi kom som entrévärd (tjusigt ska det va) och garvade ihjäl sig åt oss. Ja, jag skämdes. Vi gick i alla fall ner och dansade så som bara vi Maxianer kan (utom all kontroll) och hade bara skitkul med varandra. En large sub från Subway sen hemgång. Efter flera enträgna försök från olika håll om att få med oss på efterfest, nej tack pappskalle!
*
Det jag egentligen ogillar med Oléo är framförallt MUSIKEN som är så dålig. Säkert fem år gamla låtar på House-golvet. Jag menar bara nej, varför inte vårt älskade SHM eller Barbra?! SÅ bra låtar som de bara totalförstör med typ E-type. Skäms! Uppdatera er!
*
För det andra, folket. Inte alla, en del är rediga godingar. Men hur länge orkar ni komma med cheesy lines och så sockersöta komplimanger gång på gång så att man bara spyr... Vi vet redan att vi är snyggast här, ni behöver inte trycka upp det i nyllet på oss.
*
Rökmaskinerna, varför spruta rök hela tiden? Det stinker och ger en andningsproblem. Ett big no no är att drinkarna inte är de godaste tyvärr :(
*
Så nu har jag nog fått ur mig det mesta, jag har egentligen inget emot folket. Bara ni som endast är ute efter ett ligg. Varför inte bara ha kul med sina vänner och lära känna nya? Är det bara knull ni är ute efter föreslår jag Red district eller köp er en fru i Asien. No offence asian people. God natt på er, nu ska jag sova lääänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0