Release me

Jag har en hemlighet....
~
Har varit ute på en promenad med min kära mamma, vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag älskar henne av hela mitt hjärta, vi kan verkligen dela allt. Hon är så snäll mot mig, lagar god frukost: köttbullar, omelett, bacon, toast bara till mig. Jag får allt jag pekar på, till och med en häst.
~
NOT! Kommer aldrig hända, den dagen kommer helvetet snöa över så troligt är det. Den platsen är redan tagen av någon annan, men guess what! Det kommer bli knapert för er nu när jag flyttar hem igen. Inga mer hästar, inga nya möbler, ingen oxfilé mitt i veckan. Nej nej, nu blir det unhappy family igen. Det känns så bra.
~
Vart är du, min riddare i silverrustning på din vita springare när jag behöver dig som mest?
Hämta mig, ta mig här ifrån och låt mig aldrig komma tillbaka.
lämna mig hos människor som älskar mig och visar det på ett sätt man förstå,
ska man behöva gissa om det är kärlek?
Öppna upp er, visa vad ni känner, man får bara en chans.
Era är snart förbrukade, ni har fått flera än vad jag egentligen orkar ge.
Trött på att låtsas...


Kommentarer
Postat av: steffaa

Varför ska du flytta hem igen lisis? :)

2011-01-19 @ 11:43:27
Postat av: Marty

Jag tar tillbaka allt jag skrev i första inlägget! Du får gärna ruttna bort i din lägenhet... Bryr mig inte om dig längre... Har slutat försöka

2011-01-19 @ 19:31:43
URL: http://shaggadelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0