Skördar offer

Efter jobbet igår drog Malin och jag ner till Deluxan för att beskåda Kinetics spela live, aldrig hört dem förr. Över förväntan, skön musik med härliga texter, trummisen var ju med "nom nom" som vi brukar säga eller "woopwoop" här kommer tåget!
Deluxe för övrigt kanske inte är vårt ställe, hänger nog hellre där en sommarkväll eller när ett bra band spelar. Annars känner man sig lätt malplacerad där med kavaj och plattat hår, hade väl passat in med en annan outfit. Men trevligt var det iaf, ännu trevligare var att det började snöa :)))) Känn min lycka!
Körde även denna kväll, meningen var ju inte äkta utgång. Vilka möter vi inte?? Sara G och Ellinor, följer med in på LL (får en superfin kommentar, varför glömmer man alltid fråga efter nummer). Hör och häpnar, följer med inte på Grace. Nykter, igen. Vart är Lisa påväg?
Det var riktigt kul! Så snygga var vi allihop också, ännu roligare att dissa de små pojkarna som kommer fram. "Nej tack, kom tillbaka om ett par år" Nu ska i och för sig inte jag prata, gillar ju själv äldre män. Det lät creepy men det är det inte, promise!
Träffade Räkan, Salle och Biffen med, trevligt trevligt! Nästa helg blir det åka av :P Strax iväg till jobbet, måste sluta festa i samband med jobb. Tack flickor (och pojkar) för igår, Malin du vet vart du finns i mitt hjärta <3
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0