Sötnötter

Ursäkta min plötsligt dåliga uppdatering, har ägnat två-tre dagar åt att flytta. Så det har inte riktigt funnits tid för bloggen. Plus att jag fortfarande inte fixat internetet, men nu är alla utflugna ur huset så jag passar på att låna datan... Ska i och för sig iväg till jobbet om 45 minutas, brått brått. Delar med mig om denna sköna låt min älskade bästaste kusin darling Paul la upp på min wall för några timmar sedan. Så söt <3 Både du och låten, saknar dig enormt! När jag kommer ska vi baka scones med yell-O på och dricka shots utav bara satan med massa vin emellan och dansa som loons (eller väderkvarnar) som bara vi kan. Vad jag är glad att ha dig me love me life.
<iframe title="YouTube video player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/SbR_u5oMq1s" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>
I med att det hel plötsligt inte funkar att lägga upp ett youtubeklipp får ni länken istället godingar. Oh, glömde säga att Emmy kommer i helgen, hoppas på en fika på söndag. Saknar henne så! Nu jobbedax!

Kommentarer
Postat av: paul

tears in my eyes alltså! ja jag saknar dig så fruktansvärt så . aa scones neeeeeeeeeeed nowww and you loony windmill love. ses sooon soon xoxoxoxoxoxoxoxo

2011-01-28 @ 17:45:16
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0