Tidsfördriv

Vaknade väldigt tidigt idag pga snöras från mitt altantak och extem hunger, jag som inte har något ätbart hemma? Vart är min pannkaksgräddande prins? INTE HÄR I ALLA FALL!! Det finns absolut ingenting på TV på söndagsmornar kan jag meddela, rapport eller dubbade barnserier. Har kollat på alla mina fem DVD för många gånger nu... Därför snodde jag ett litet frågeformulär från min syster att fördriva tiden med. Så varsågoda, se om ni känner mig :P
1. Hur gammal är du om fem år? 25-26 år, herrejisses lastgammal ju! Nej då, det är väl ingen ålder på en häst
2. Vem var den sista du träffade? Åsa hjärtat som skjutsade mig hem efter jobbet. Vi klaffsade hem igenom djupa vattenpölar och blossade på Marlboron, myyyys 
3. Hur lång är du? 1 meter och 60 centimeter, eventuellt några millimetrar mer eller mindre (MER)
4. Vilken var den senaste film du sett? John Tucker must die (skitkass film)
5. Vem ringde du senast? Bubbi
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hahaha, jag hade sååå tråkigt på jobbet och visste att alla höll på med roliga saker så David fick bli offret denna kväll. "Sugen på bio eller dela en flaska vodka, extreeeemt tråkigt"
7. Vad är dagens planer? Åka skridskor spela badminton kolla hockey och tvätta (det är ju bara söndag en dag i veckan)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem det är till, men en hel del telefontjat har det blivit på sistone... 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Igår 
11. Vilken ögonfärg har du? Igår 
12. När vaknade du idag? Vaknade vid 8 och 52 
13. Har du någon gång hittat en katt? Några kattungar har man väl kommit över på logen
14. Vilken är din favoritplats? Den var svår, men i med att jag är på jobbet i nio utav tio fall så måste jag väl säga där... 
15. Vilken plats föredrar du minst? Hemma hos päronen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tror hmm vad tror jag? Gift? Barn? Jag tror jag är lycklig i alla fall
17. Vad skrämde dig som barn? Döden och mörkret 
18. Vem fick dig att skratta senast? Bubbi
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Absolut inte! Jag har säkert 35 styckna!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar (som suger)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror väl på med vem jag sover med ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Uno, sover mestadels utan kudde av någon anledning
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, älskade småland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? *Host* det har väl hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Allt har sin tid, men barfota
26. Är du social? Jovars, det är jag allt.  
27. Vilken är din favoritglass? ALLA! Melon kanske är lite sådär :/ Bosses glassbar <3
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa lägenhet eller hus tror jag, bil eller häst, en man kanske? ;) 
29. Tycker du om kinamat? Helt okej, i brist på annat
30. Tycker du om kaffe? NEVER! Jag ska aldrig börja dricka kaffe!
31. Vad dricker du till frukost? Jag äter så sällan nu för tiden, men o'boy
32. Sover du på någon särskild sida? Hahaha vaknar mestadels på magen så jag antar att jag ser ut som en knubbsäl när jag sover. 
33. Kan du spela poker? Inte så här på rak arm
34. Tycker du om att mysa? OM JAG GÖR!
35. Är du en beroendemänniska? Lätt! Har jag börjat med något vill jag ha mer mer MER!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Njet
37. Vill du ha barn? Med rätt person
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pyttelite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, speciellt med frisbee
41. Vad spenderar du helst pengar på? Lilla underbara mig själv 
42. Äger du dyra smycken? Nej, jag kör mer på kvantitet 
43. Har du någon gång testat narkotika? Öhm, trilla inte av stolen nu men nej faktiskt inte... 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En marräng
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oh ni är så många, men just nu är det väl Malin min galna sötnos <3 Bubbi med kanske... ;P
46. Välj ett ärr på din kropp? För jag har ju så många, får väl ta typ det enda jag kan komma på är det nog det lilla på ögonlocket efter en vattkopp.  
47. Vad har du för ringsignal? Ledmotivet till Angry birds 
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har väl sparat en låda att sniffa på nu när jag lämnat henne.. 
49. Flirtar du mycket? Hahaha, jag gör nog det 
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Den tog för några sommar sedan hemma i Kårestad i Björkhagen utav min syster. Vi har lite av ett gemensamt intresse att klä upp oss och göra någon kul sminkning för att sedan agera fotomodeller. Denna gång körde vi på tema Frankrike
51. Kan du byta olja på bilen? Varje kvinna reder sig själv eller vad säger man. Självklart kan jag det!
52. Har du fått fortkörningsböter? Förvånansvärt inte!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag kommer faktiskt inte ihåg, var evigheter sedan :( Men igår kollade jag på bilderna i Klick i alla fall när jag hade tråkigt på jobbet...
54. Läser du dagstidningen? Nesch
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? Ibland kanske jag svänger med någon arm för extra inlevelse till min "skönsång"
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Hit FM Gold the one and only
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "God morgon 2 st DB 2 st TIA 2 st TRISS"

Kommentarer
Postat av: JeZ

Läste jag bloss och marlboro? Lisa?



Du vet att jag är lite känslig..

2011-01-09 @ 20:24:22
URL: http://jessicalindh.webblogg.se/
Postat av: Liz-O

Förlåt, ska inte hända igen hjärtat!

2011-01-09 @ 22:04:38
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0