Trosan från helvetet kan dra!

Okristligt tidigt! Hatar att alla bra tvättider tar slut innan jag hinner boka, eller att jag alltid jobbar när de bra tiderna är. Vad gör man inte för fräscha kläder och framförallt underkläder. Ni förstår nog allihop vad jag menar när jag säger: vardagstrosa: skööööön och söt. fultrosa: bara måttligt skön men förskräckligt osmickrande, man känner sig som en valross vandrandes i dem. snyggtrosan: bara helt outstanding snygg, men inte så bekväm långa stunder. Längtar så till klockan tolv när tvätten är torr och jag får hoppa i vardagslyxen igen.

Hatar även att jag bara kunde sova två timmar i natt, förstår inte varför?! Vem håller mig vaken?! I natt var det i alla fall olidligt varmt! Visste inte vart jag skulle ta vägen, låg och snurrade och snurrade och det ena plagget rök efter det andra. Måste ha det svalt, nästan kallt när jag ska sova. Så man får kura ihop sig och burra ner sig under täcket. Det är mys!

Något annat som är på topp är att jag kanske köper en bil idag, wiho! Det kanske blir lite frihet i alla fall, måste bara ner till banken och fixa cash! Over and out lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0