Trötter

Hur kommer det sig att man blir så trött ibland? Va i och för sig uppe sent igår och tvättade samt steg upp tidigt för att köra pappa till jobbet... Men ändå, bara man kommer ur sängen känner jag mig ful av energi till att göra vad som helst. Sedan ett par timmar senare kollapsar man direkt utan förvarning. Nu har jag tagit mig igenom fem avsnitt One tre hill och en hel skiva Swedish house mafia samt lagat mig en måltid lax och ris. Visserligen brände jag 75% utav riset, glömde visst röra i det. Om den kastrullens bottnen nånsin får se dagens ljus är fortfarande en gåta. Just nu tar den ett ångbad med massa skum för att laka sig lite. Vi får se hur det går...
Nu ska jag ner till SJ och försöka sälja mina biljetter jag köpte helt i onödan, attans! Senare ikväll blir det innebandy, som vi har längtat. Synd bara att man har tre kilos övervikt som tillkommit på några veckor att släpa runt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0