while sun is rising

Tänk vad man gör lustiga saker egentligen, t ex vandra hem genom stan helt ensam mitt i natten. Men ni kan vara lugna kära vänner, jag lever och blev inte överfallen eller trakasserad. Stupa i sängen och upp mkt tidigt för att tvätta mitt stackars hår som sett bättre dagar. Nu ligger jag här nyss avverkat en ansiktsmask och lyssnar på mina två nya skivor    Swedish House Mafia och Daniel Adams-Ray <3 Mycket trevlig morgon efter en ännu trevligare kväll. Tack för det mina skogsmullar, mer promenader Jessica. VI MÅSTE! Jessica som för övrigt har en digital fotoram på sitt köksbord för allmän beskådning. Där i finns det en hel del gamla godbitar och en heeeel del gammalt skräp också, jösses som man ser ut ibland... Snart dags för att knalla upp till jobbet för en heldag, sedan hoppas jag på en underbart god och kärleksfullt tillagad middag ikväll med min bästis <3

Kommentarer
Postat av: paul

jag har blivit alkoholist, o min bror kommunist.

rädda oss



i want yr recordsz



bigbiglove

2011-01-07 @ 19:44:28
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0