You gave me a black eye, but my love for you is still strong

Jag vet knappt hur jag bär mig åt, men här sitter jag nu med ett blått öga och svullet ögonlock. Fast det här vet jag ju faktiskt hur det gick till. Lilla fröken Eidevåg sköt en litet för hård och hög boll (eller är jag för kort, döm själva) och för dess framfart stod lilla stackars mig och smack sa det. Lite ömt måste jag säga att det är, och inte speciellt snyggt. Knäna är med blå, jag som inte ens trillade igår på innebandyn?? Träningsverk på de mest lustiga ställena och bara pest och pina. Men jag säger då det, innebandy är det roligaste jag vet för tillfället. Så trött, svett, törstig, adrenalinfylld och den höga pulsen har jag sällan upplevt som när jag spelar innebandy. Så stört roligt!!
.
.
Efter innebandyn igår mös Malin och jag hela natten lång med mackor, kladdkaka för ett Twilightmaraton! Så mysigt :) I morse fortsatte vi med Eva och Adam, den ska tydligen kallas barnprogram? Så mycket svordommar, ciggaretter, öl och snusk som det är i den serien börjar man ju undra... Vad förstod man egentligen av serien när man var barn??
Ikväll har jag huserat i Bramstorp, lagat mat och kollat på film med Jessica och pojkarna, trevligt som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: pao

dude you crack me up!!

2011-01-12 @ 14:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0