28 februari

Tja tja bloggen, det är bara lilla jag som vill göra mig hörd. Skulle egentligen laddat upp en massa bilder igår både här på bloggen och på fejjan men min kära syster satt tydligen på msn och vägrade lämna ifrån sig "mongoklossen" ens för tio minuter! Har fortfarande inte fått internet att fungera på min egen dator, jag behöver hjälp!
Var ändå så sjukt trött igår, har jobbat tidiga morgornar i helgen och igår, vilket jag inte är så van vid nuförtiden. Kom hem igår efter ett segt innebandypass med en röd bula på hakan efter ha kolliderat med en vägg, duschade, la mig i sängen och väntade på att datorn skulle bli klar. Blev så akut trött så jag var tvungen att ropa in Marty för att släcka min lampa. För det är verkligen så hemskt att behöva lämna sin sköna sovposition för att släcka lampan, man hittar liksom aldrig tillbaka och kan inte somna sen igen. Tur man har en syster då :) Vaknade idag efter säkert 10 timmars sömn, det va länge sedan det hände! Masade mig ut på en 5 km runda med Hit FM Gold i lurarna och åt sedan en skål havregryn, nyttigt ska det va :) Nu väntar jag på att Jessica ska bli fördigfriserad så vi kan luncha och prata affärer, sedan ska jag på medarbetssamtal med min chef och sedan jobba i delikatessen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Paoww

EY latvia! 'efter att ha kolliderat med en vägg ...' OMFG!!!! LOL LOL som en wow spelare skulle sagt.

a det är bara så då helt enkelt. önskar jag hade bevittnat den händelsen.



kommer hem 16 april då är det myssom gäller! bigbig love

2011-03-02 @ 23:06:24
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0