Bokklubben

God morgon alla morgonpigga! Hur är läget denna soliga morgon? Själv ligger jag fortfarande kvar i sängen med min bok och läser lite. Shopaholic-böckerna är några jag verkligen rekomenderar tll er brudar! Rebecka Brandon (född Bloomwood) är en väldigt speciell tjej som ofta krånglar till det för sig. Egentligen förstår jag inte riktigt varför jag läser dem, mestadels är jag bara fly förbannad på henne. Hon kan verkligen röra till det och är inte den smartaste av människor kanske. Men ändå måste man läsa klart den, ett gott recept på en god bok. Har ni för övrigt inte läst HP-böckerna eller Twilight-serien MÅSTE ni göra det! Förbered er på att skolka från skolan eller sjukskriva er från jobbet bara för att ligga hemma och läsa!


Idag har vi lite att uträtta, skulle egentligen gått en promenad nu men mina fötter mår inte bra. Vill ju inte åka på nån hälsporre eller benhinneinflamation (det har vi absolut inte tid med nu i vår). Så blir nog ett kapitel till under frukost sen över till stallet för en långrunda i skogen. Sen in till stan och fixa träningskort på friskis och gymma lite innan jobbet. Måste returnera en vara åt herrn med och boka ansiktsbehandling på body shop. Vidare till mitt härliga jobb (som för tillfället är en byggarbetsplats med massa damm, oljud, bråte i vägen men massa söta pojkar i snickarbyxor :) Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0